top of page

REHBERLİK

Su Damlası Anaokulu rehberlik çalışmalarında sorunu değil gelişimi temel alan anlayışı yansıtır. Yapılan gözlemler çocukların bireysel ve grup içerisindeki performanslarının objektif olarak değerlendirilmesine dayalıdır.


Çocukların bireysel farklılıkları çocuğa özel tanıma teknikleri, çocuğa özel oryantasyon süreci (yeni başlayan) gözlem – test - ve envanter uygulamaları kişisel öğrenme testi, bireysel görüşmeler, çocuğa özel gelişim takibi olgunluk testi, Denver testi (Gelişimsel tarama öğrenme güçlüğü - konuşma bozukluğu - duygusal bozukluk gibi tanılar vermek üzere yapıya dayalı test) gözlem notları , anektod kayıtları, kişiye özel testler, ş.ö.k toplantıları v.s. keşfedilir.

 
bottom of page